Jak dobrze reklamować firmy modowe?

Moda jest zagadnieniem niezwykle inspirującym, i tak naprawdę jej świat nie kręci się wokół ciekawych kreacji, lecz wokół znanych nazwisk, trendowych marek.

modaTo nie ubrania sprzedają się pomimo horrendalnych cen – w ten sposób sprzedaje się ich markę i prestiż noszenia ubrania, które zaprojektował nie kto inny, jak tylko słynny projektant, który współpracuje z największymi domami mody, i którego ubrania noszą gwiazdy największego formatu. Jednym z pierwszych etapów, jakie musi odbyć kreacja znanego lub początkującego projektanta, zanim trafi na sklepowe wieszaki, jest showroom.

To moment na zaprezentowanie swojej kolekcji ubrań, pozwolenie na sfotografowanie ich przez wybitnych fotografów, i opublikowanie tych zdjęć na łamach poczytnych magazynów o modzie.

To właśnie showroom Tweed jest decydującym miejscem, w którym młody zdolny projektant może spotkać się z podziwem i zostać wylansowany na jednego z największych światowych projektantów, za którego ubrania gwiazdy i zwykli ludzie będą gotowi płacić majątek. To także niestety możliwość, że jego projekty nie zostaną docenione, a kariera projektanta zamiast nabrać spodziewanego rozpędu, rozwieje się.

Gdy w czasopismach dla kobiet widzimy zdjęcia eleganckiej biżuterii czy sukni podpisanej nazwiskiem projektanta, możemy być niemal pewni, że są to zdjęcia pochodzące właśnie z pokazu w showroomie. Ktoś dostrzegł ciekawe kolekcje i zechciał je zaprezentować na łamach magazynu, ku uciesze swoich czytelników.

Opublikowany w Moda